м. Київ, вул. Йорданська, 22-А
8 044 418 76 69
[email protected]
Домашні завдання для учнів
5-11 класів
СШ № 210
з 06 квітня по10 квітня
предмет
клас
Домашні завдання
Вчитель
Зв*язок ( ел.почта, вайбер тощо)
укр.
мова
5-а
Вивчити правило на тему
Двокрапка й тире при узагальвальних словах у реченнях з однорідними членами речення
Завдання вишлю у вайбер
Охріменко Л.В.
0930378583 вайбер
5-А
Група Шимчук Н.О
Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реч.-ях з однор.-ми членами.
Вивч. правило,зап.-ти у словник-довідник,виконати 2 впр. по темі.
РМ.Скл.висловлюванння"Мої улюблені квіти"з використанням узагальнювальних слів з однорідними чл.речення.
Шимчук Н.О.
Вайбер, скайп
5-б
група Кучеравлюк Т.А.
параграф 38,впр.457
Група Охріменко Л.В.
Впр.457
0930378583
Вайбер
Електронна пошта
6-а
Група Гунько Н.М.
https://uk.padlet.com/nataliiagunko12/xhc749rwqsi0
2. https://uk.padlet.com/nataliiagunko12/oxjh3r3mnvtu
3. https://uk.padlet.com/nataliiagunko12/ih5zuoomm07v
група Бученко І.В.
повторити тему “Прикметник”, виконати тести(відправлю на вайбер)
Гунько Н.М.
6-б
провідміняти числівники 496,264
Група Охріменко Л.В
Повторити правила на тему числівник.повторити відмігювання числівників
Відмінки пригадати.завдання вишлю у вайбер
Кучеравлюк Т.А.
7-а
параграф 33,впр.390
Гунько Н. М. https://padlet.com/nataliiagunko12/yphvzhpwlhmx
Гунько Н. М.,
Кучеравлюк Т. А.
https://classroom.google.com/c/NTY1NjY2Mjc2NDVa
7-б
повторити тему “Прислівник”, виконати тести(відправлю на вайбер)
Бученко І.В.
8-а
параграф 35,впр.366
8-б
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=10997
https://uk.padlet.com/nataliiagunko12/2mjdf6r06yuz
Група Шимчук Н.О.
Відокремлені означення.
Створення, висловлення-роздуму"Кого із сучасників я вважаю успішнолюдиною" з використанням відокремлених означень.Відокремлені обставини.
Викон. впр. по темі
Гунько Н. М.
___________
Скайп
9-а
https://uk.padlet.com/nataliiagunko12/d9mpdfngehwn
Написати диктант https://www.youtube.com/watch?v=VmjXBiwVMyE
9-б
параграф 27,28(вивчити), вправа 363(письмовий переказ)
9-в
параграф 35, 36(вивчити)вправа1 на ст.128
9-В
Види й засоби міжфразового зв'язку(конспект).
РМ.Тези прочитаної науково-пізнавальної статті.
10-а
https://padlet.com/nataliiagunko12/app3hbuu6jee
10-б
виконати тести(відправлю на вайбер)
11-а
тести
Кучеравлюк то Т.А.
11-б
1. https://docs.google.com/forms/d/1g7di_bEPRuovdgLcAkMEtJsIi2kaNlimSj2KQAc9IXQ/viewform?edit_requested=true
2.https://uk.padlet.com/nataliiagunko12/vze6do28i4pg
укр.літ
Прочитати Є.Гуцало "Лось"
0930378583вайбер
ст.194№1-3,5,7,10письмово
https://uk.padlet.com/nataliiagunko12/tlmi8cm3l0w8
ст.187№5,7,8;ст.193№6,8,12 письмово
ст.205№2,4письмово
ст.224-235(повторити), виконати тести(на вайбері), завдання з будиночком на с.235
ст.186№1-2 письмово
. https://padlet.com/nataliiagunko12/e3lknei8zkak
https://uk.padlet.com/nataliiagunko12/iiqn1qeqftlh
ст.228-249(конспект), завдання з будиночком на ст.243, виконати тести(на вайбері)
ст. 224-249(конспект), завдання з будиночком на ст.243, виконати тести (на вайбері)
https://padlet.com/nataliiagunko12/6opuhtquyyku
П.Г.Тичина.Збірка "Сонаттячні кларне
Прочитати новелу Тютюнника
Характеристика образів
https://uk.padlet.com/nataliiagunko12/v58dwapslz4m
рос.
Завдання в Мій клас.
Златіна А.П.
Мій клас
Https упр2google.com
Паламарчук Г.К
В гр.вайбера
1.Повторити параграфи 32-33,виконати вправу 313
2.Опрацювати параграф 34,виконати вправу 318
Блінова О.В.
1.https://classroom.google.com/c/NTU4MDEwMzk5MjZa
код jd2gd2o
2.Електронна пошта
1.Повторити параграф 50, виконати вправу 425
( 2 завдання)
2.Опрацювати параграф 51, виконати вправу 428
1.https://classroom.google.com/c/NTU4MDQwMDM4MTla
код eowjgsa
3/zoom
eowjg
Опрацювати стор. 143,
зробити вправу 213 (I, II, III)
Федосенко I.С
Viber:
+38 096 906 37 55
Опрацювати т."написание наречий"завдання в 7р вайбер Паламарчук
Скородинська Н.В.
1.Опрацювати параграф 34,виконати вправу 220
2.Опрацювати параграф 35,виконати вправу 225
(1 завдання)
1.https://classroom.google.com/c/NTU4MDEwMzk3MjRa
код o6sr4ep
1.Опрацювати параграф 51 виконати вправу 267
( 1 завдання)
2.Скласти таблицю з прикладами уточнюючих обставин
3.Повторити теоретичний матеріал,виконати вправу 268
4.Виконати вправу 269
5. Виконати вправу 271
Стор266-268 опрацювати теорію письм.завдання в на гр вайбер Паламарчук
ПаламарчукГ.К.
-------------
Скородинська Н.В
1.https://classroom.google.com/c/NTU4NzcyNzA1Mzda
код fszzzwe
Natalia210@і.ua
Опрацювати стр. 155.
зробити вправу 183
Федосенко I. С.
1.Опрацювати параграф 37,виконати вправу 223
2.Повторити теоретичний матеріал,виконати вправу 224
(1, 2 завдання)
1.https://classroom.google.com/c/NTU4MDEwMzk5MDNa
код k6x36ob
Стор. 224 (дома)
Стор. 203, вправа 7
Стор. 205, вправа 10
літерат.
Письмова характеристика Тома і Гека.
Стор 202-205 прочитати,переказувати, відповідати на пит.за змістом
Паламарчук Г.К.
1.Скласти конспект теоретичних знань,стор.161
2.Письмово відповісти на запитання (№1,3,6,13,14), стор.178
1.Опрацювати матеріал підручника стор.197-201,письмово відповісти на запитання (№2,3,4)
2.Ознайомитися з матеріалом підручника стор.2201-204,намалювати туристичну листівку
Стор. 198, завдання 1 (письмово)
Прочитати"Останній листок",харак-ка образів твору
Вайбер urok
1.Прочитати казки М.Є.Салтикова-Щедріна
(за вибором)
2.Читати підручник стор.244-246, відповісти на запитання№7,
стор 247(письмово)
1https://classroom.google.com/c/NTU4MDEwMzk3MjRa
3/ zoom
"Міщанин-шляхтич",проблеми , образи
Вайбер.urok
Вивчити конспект (стор. 246 - 255)
Стор. 255, завдання 3 (письмово)
1.Підготувати повідомлення про символіку драми “Ляльковий дім”Г.Ібсена
2.Скласти характеристику образа Нори
Natalia210@і
.ua
математалгебра
N1046,1048,1050,1052,1056,1058,1147,1148,1186,1197.
Шапетько Ю,Б.
Математика 5а
Збірник, с. 122, №236
Юрчук З.А.
N 1444 N1448
Мельник С. Ю.
N1444 N1448
ж[email protected]
Завдання на дистанційній платформі”Мій клас”
Златіна С.М.
ZOOM
збірник, с. 105, за текстом КР №6, завдання 1, 2
Юрчук З. А.
п23 N779 N781
збірник, с. 28, №157 (1,2,3)
Юрчук З. А
п.22, NN 22.8,22.10,22,12,ТЕСТ.
Шапетько Ю.Б.
Вайбер 9а+Дети
П41 N 41.2
Мельник С.Ю.
П36 N 36.3 N 36.6
Тести ЗНО
Telegram
NN 14.3,14.5,14.7,14.11,14.18
геоме
трія
збірник, с.24, №174, №175
П23 N 773 N 778
збірник, с.28, №201 (друге завдання)
NN 6.17,6.19,6.24,6.36.
П21 N 21.10 N 21.12
П21 N21.10 NN21.12
Розв'язати тести
історія
Укр
Параграф 16. Стор. 113-119. Відповідати на питання під рубрикою “Оцініть себе”.
Шевченко З. М.
Параграф 43. Стор. 139-140. Відповідати у тексті і кінці параграфа.
Оганджанова Л. М.
Skype. Логін ludmila_oganjanova
Параграф 30 ст 229-234
Снегірьов В.В.
Параграф 24, завдання 11. Параграф 25, питання
Параграф 29, стор. 196.
Параграф 21ст 179-185
Параграф 21ст 1
Всесвт. Істор
Параграф 21ст 167-175
Параграф 23, 24. Заповнити таблиці стор. 196, 204.
Параграф 21, стор. 115-116 письмові завдання
Параграф 18 ст 161-170
Параграф ст 161-170
англ.
Тема: Відпочинок на природі
1) ст. 163 вп. 3
2) ст. 163 вп. 4
3) ст. 167 вп. 2
Завдання виконувати ПІСЛЯ уроку онлайн!!!
Стегереску Н.В.
Viber
Viber кл/к
Тема: Україна. Київ
1) ст. 138 вп. 2
2) ст. 140 вп. 6
WB p.96 Ex.5,6,7
Тема: Пасивний стан. Будова слів
Завдання: WB ст. 95 вп. 1, 2, 6, 8
Писана В.П.
viber
Тема: Театр. Зворотні займенники
1) ст. 146 вп. 1
2) ст. 148 вп. 1
Тема: Засоби масової інформації. Змішані часи
1) ст. 183 вп. 3
2) ст. 192 вп. 4
карта Лондона ( проект “Маршрут визначними місцями Лондона”)
впр 5а стр 191
впр.7 стр 186-187 ( розповідати про Англію)
Тема: Великобританія
1) ст. 184 вп. 3
а) читання і усний переклад тексту;
б) позначити речення True або False (список речень див. в групі Вайбер).
2) ст. 192 вп. 2
Тема: Спорт
ст. 198 вп. 3
а) Підібрати кінцеве речення до кожного тексту;
б) Підтвердити висловлювання інформацією з текстів (список висловлювань див. в групі Вайбер)
впр3,4 стр.216
впр.6 стр.231 (письмово)
впр.5. стр 230-231 ( читати, перекладати)
польс
географ.природ.
параграф41 учебник стр. 176-180.задание1-4.стр.180
Грищенко С.С.
опрацювати пар 51,52. Практ. завданя у гугл-класі
Гордон С.Я.
опрацювати пар 52,53. Практ. завданя у гугл-класі
опрацювати пар 52-56. Практ. завданя у гугл-класі
опрацювати пар 44,45. Практ. завданя у гугл-класі
опрацювати пар 49. Практ. завданя у гугл-класі
опрацювати пар 38. Практ. завданя у гугл-класі
Google Classroom
опрацювати пар 39,40. Практ. завданя у гугл-класі
опрацювати пар 26. Практ. завданя у гугл-класі
біолог., осн.зд.
Основи здоров”я
Опрацювати с. 140-144
За допомогою крос-тесту, правил на с. 173 та порад
на с. 142 — 144 складіть пам’ятку безпечної поведінки з
незнайомцями.
Тільс Л.Ю.
Опрацювати с.162-167
відповісти на запитання письмово с. 162,164 ( 3 ситуації)
Зробити захисну маску ( чекаю фото )
https://www.youtube.com/watch?v=eP2XUfZQMac&feature=emb_logo
БІОЛОГІЯпараграф43.учебник стр. 191-192.задание на стр. 193. Зошит стр. 54-55(3,6,8)
Грищенко С. С.
БІОЛОГІЯ
параграф43.учебник стр. 191-192.задание на стр. 193. Зошит стр. 54-55(3,6,8)
Біологія
параграф47-48.учебник стр. 203-210. Зошит стр. 54
Гріщенко С.С.
7-А
основи зд.
опрацювати пар. 27. написати міні-твір “Я можу сказати “НІ”
Гріщенко С.С
1)Опрацювати с.211-213.
виконати с. 213-214 Діяльність
виконати тест Google Classroom
ВНД та темперамент.pptx
PowerPoint
Мультипл_кац_йн_ представники тип_в темпераменту.avi
Видео
Презентация на тему: Типы высшей нервной деятельности
2) Опрацювати с. 215-217
виконати письмово с.217-218 Лабораторне дослідження за допомогою батьків.
вища нервова діяльнисть.mp4
Опрацювати с. 133-138
Опрацювати с.211-213.
Біологія 8 клас. Типи вищої нервової діяльності. Властивості темпераменту.mp4
Опрацювати с. 215-217
[email protected]m
1. Опрацювати с. 212-214
виконати Діяльність с. 215
біорізноманіття.pptx
Чому біорізноманіття настільки важливе [TED-Ed].mp4
2) Опрацювати с. 216-218
виконати тест
тест віруси 9 кл — копия.docx
Word
віруси.pptx
Вирусы- виды, устройство и способы заражения клетки.mp4
Звідки беруться нові віруси [Stated Clearly].mp4
як захиститися від коронавірусу.mp4
Опрацювати с. 73-80
51568
1) Опрацювати с.228-230
виконати Діяльність с. 230-231
трансплонтація.pptx
YouTube
https://www.youtube.com/watch?time_continue=21&v=X_2kzlB4jLE&feature=emb_logo
трансплантація в Україні.mp4
2) Опрацювати с. 232-234
виконати Діяльність с.234-235
https://drive.google.com/open?id=1d6XxTZ6odRod9KHJvt-n-L3ntP3WtodU&authuser=1
Поділ клітин. Мітоз. Біологія 10 клас.mp4
1. Опрацювати с. 204-206
виконати Діяльність ( Практична робота 3) с. 206-207
Червона книга України.mp4
Птахи Червоної книги.mp4
2) Опрацювати с.209-211
КОНЦЕПЦІЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ТА ЇЇ ЗНАЧЕННЯ.pptx
Цілі сталого розвитку - ЕКОЛОГІЯ- огляд дня.mp4
хімія
Опрацювати параграф 21; Завдання для засвоєння матеріалу 3;4.Повторити тему "Кисень".https://naurok.com.ua/prezentaciya-koloobig-oksigenu-v-prirodi-ozon-problema-chistogo-povitrya-115902.html
Презентація "Колообіг Оксигену в природі. Озон. Проблема …
Рудько Н.В.
zoom, Вайбер 0982247900;пошта [email protected]
-параграф-21:
Зошит стр. 87-90
Грищенко.С.С
Повторити класифікацію та назви оксидів,кислот ,основ та солей.https://sites.google.com/site/distancijnevivcennahimiie/oksidi/osnovi Основи - Дистанційне вивчення хімії
Опрацювати параграф 33; впр 2 ;3.Завдання для засвоєння матеріалу.
zoom Вайбер 0982247900;пошта [email protected]
Опрацювати параграф 29; вправи 226;228.https://sites.google.com/site/distancijnevivcennahimiie/oksidi/osnovi Основи - Дистанційне вивчення хімії
Рудько.Н.В.
Повторити параграфи 31;32.Опрацювати параграф 33 вправи 240;241.: Основи - Дистанційне вивчення хімії @MIUI| https://sites.google.com/site/distancijnevivcennahimiie/oksidi/osnovi
Рудько Н.В
Повторити тему: Оксигеновмісні сполуки . Опрацювати параграф 26 вправи 197.198 https://sites.google.com/view/allhemi/%D1%82%D0%B5%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8F/14-%D0%B0%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%B8
Повторити тему: Оксигеновмісні сполуки . Опрацювати параграф 26 вправи 197.198
: Хімія - 14. Аміни @MIUI| https://sites.google.com/view/allhemi/%D1%82%D0%B5%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8F/14-%D0%B0%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%B8
Вайбер 0982247900;пошта [email protected]
Опрацювати параграф 31;248;250.Посмотрите, чем я поделился(-ась): Iнтерактивне навчання @MIUI| http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/hmya-11klas/14113-laboratorn-dosldi/25474-laboratorniyi-dosld-2-dosldzhennya-adsorbtsyino-zdatnost-aktivovanogo-vygllya-ta-analogchnih-lkarskih-preparatvПосмотрите,
інформатика
Домашнє завдання на сторінці classroom.com
Бойко О.І.
Побережець О.В.
Домашнє завд
ання на сторінці classroom.com
праця, технологія
Виготовлення великодньої витинанки
Фролова Л.М.
фото готових робіт висилати на Вайбер 0974062078
Робота над проектом
мистецтво
9-А
ОТМ
Урок-презентація “Казкотерапія” та релакс малювання для 5 класів
Потоцька Т.С.
вайбер група класу
5-Б
Урок-презентація “Казкотерапія” та релакс малювання для 6 класів
Урок-презентація “Казкотерапія” та релакс малювання для 7 класів
7-Б
астрономія
Стор.96-98 читати; стор. 98 контрольні запитання письмово;
Виконати тест з автоматичною перевіркою.
Золотарьова О.В.
Viber 0931965859
Стор. 96-98 читати; стор. 98 контрольні запитання письмово;
фізика
параграф 22, 23, вправи після параграфів. Надіслано 2 ТЕСТИ
Чаркіна Н.Г.
Параграф 29 конспект; Впр. 28(1,2,3), 29(1,2,4); стор.192 тест розв'язати.
https://youtu.be/Ag2J0WkHr2o
https://youtu.be/EqB1RUSjMUs
https://youtu.be/Zk4S9_PMw0w
https://youtu.be/kmWLebc71XM
Повторити параграфи 24-28 надіслано 5 ТЕСТІВ
Чаркіна НГ
Параграф 35(3,4),36; Впр.35(1,6)
Контрольна робота на Viber.
https://youtu.be/Hw63uhbTXYc
https://youtu.be/RDSKPaF3Wzc
https://youtu.be/fNikTMYXSFQ
https://youtu.be/PxAAkiUsSUM
Золотарьова О.
Параграф 35(3,4), 36; Впр.35(1,6)
Контрольна робота на Viber
Параграф 37,38 конспект; Впр.37(1,2,3);
Тест на Viber.
https://youtu.be/O2G8wKOmszY
https://youtu.be/nB5sNon-lS4
https://youtu.be/D9Vi7qw-muA
https://youtu.be/llWHj-dYN0A
https://youtu.be/KrMdr4RcXqg
Параграф 37,38 конспект;
Впр.37(1,2,3);
Параграфи 38,39 конспекти. Контрольны питания стор.223, 229; Впр. 38(1,2,5), 39(1,2,4).
https://youtu.be/IcTJ6Buf5JI
https://youtu.be/VGCQnhrufH0
ЗолотарьоваО.В.
Параграфи 38,39 конспекти. Контрольні питання стор.223, ,229, Впр. 38(1,2,5), 39(1,2,4).
фіз-ра
Футбол.Правила гри.Комплекс ЗРВ.
Дяченко В.В.
0971540588
Футбол. Суддівство гри.Вправи для розвитку координації.
Легка атлетика. Змагання з легкої атлетики в бігу на короткі дистанції.
dacenkoslava
Легка атлетика. Суддівство змагань зі стрибків в довжину.
Легка атлетика. Параолімпійський рух на сучасному етапі.
громад.ос.
10-А
Розділ 6. Тема 2. Письмове завдання
Шевченко З.М.
10-Б
ЗВ/МПС
Оцінювання загального стану потерпілого.Оцінювання рівня свідомості;перевірка наявності дихання і серцебиття.Шок.Види шокуhttps://selidovo-rada.gov.ua/novini/otsinka-stanu-poterpilogo-dlya-nadannya-pershoji-dolikarskoji-dopomogi
Оцінка стану потерпілого для надання першої долікарської …
https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D0%BE%D0%BA_(%D0%BC%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D1%86%D0%B8%D0%BD%D0%B0)
Шок (медицина) — Вікіпедія
10-
А,Б
Основи цивільного захисту. Основні засоби захисту населення в надзвичайних ситуаціях.
11-
Домедична допомога. Алгоритм з надання домедичної допомоги в секторі укриття.
Догляд за хворими з гострими захворюваннями органів дихання.https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-ina-temu-doglad-za-hvorimi-z-urazennami-dihalnoi-sistemi-21476.html
Посмотрите, чем я поделился(-ась): Презентація до уроку іна тему: "Догляд за хворими з ураженнями дихальної системи" https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-ina-temu-doglad-za-hvorimi-z-urazennami-dihalnoi-sistemi-21476.html
Домашні завдання для учнів
5-11 класів
СШ № 210
з 06 квітня по10 квітня
предмет
клас
Домашні завдання
Вчитель
Зв*язок ( ел.почта, вайбер тощо)
укр.
мова
5-а
Вивчити правило на тему
Двокрапка й тире при узагальвальних словах у реченнях з однорідними членами речення
Завдання вишлю у вайбер
Охріменко Л.В.
0930378583 вайбер
5-А
Група Шимчук Н.О
Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реч.-ях з однор.-ми членами.
Вивч. правило,зап.-ти у словник-довідник,виконати 2 впр. по темі.
РМ.Скл.висловлюванння"Мої улюблені квіти"з використанням узагальнювальних слів з однорідними чл.речення.
Шимчук Н.О.
Вайбер, скайп
Вайбер, скайп
5-б
група Кучеравлюк Т.А.
параграф 38,впр.457
Група Охріменко Л.В.
Впр.457
Охріменко Л.В.
0930378583
Вайбер
Електронна пошта
[email protected]
6-а
Група Гунько Н.М.
https://uk.padlet.com/nataliiagunko12/xhc749rwqsi0
2. https://uk.padlet.com/nataliiagunko12/oxjh3r3mnvtu
3. https://uk.padlet.com/nataliiagunko12/ih5zuoomm07v
група Бученко І.В.
повторити тему “Прикметник”, виконати тести(відправлю на вайбер)
Гунько Н.М.
6-б
група Кучеравлюк Т.А.
провідміняти числівники 496,264
Група Охріменко Л.В
Повторити правила на тему числівник.повторити відмігювання числівників
Відмінки пригадати.завдання вишлю у вайбер
Кучеравлюк Т.А.
Електронна пошта
[email protected]
7-а
група Кучеравлюк Т.А.
параграф 33,впр.390
Гунько Н. М. https://padlet.com/nataliiagunko12/yphvzhpwlhmx
Гунько Н. М.,
Кучеравлюк Т. А.
https://classroom.google.com/c/NTY1NjY2Mjc2NDVa
Електронна пошта
[email protected]
7-б
повторити тему “Прислівник”, виконати тести(відправлю на вайбер)
Бученко І.В.
8-а
параграф 35,впр.366
Кучеравлюк Т.А.
Електронна пошта
[email protected]
8-б
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=10997
https://uk.padlet.com/nataliiagunko12/2mjdf6r06yuz
Група Шимчук Н.О.
Відокремлені означення.
Створення, висловлення-роздуму"Кого із сучасників я вважаю успішнолюдиною" з використанням відокремлених означень.Відокремлені обставини.
Викон. впр. по темі
Гунько Н. М.
___________
Шимчук Н.О.
Вайбер
Скайп
9-а
https://uk.padlet.com/nataliiagunko12/d9mpdfngehwn
Написати диктант https://www.youtube.com/watch?v=VmjXBiwVMyE
Гунько Н. М.
9-б
параграф 27,28(вивчити), вправа 363(письмовий переказ)
Бученко І.В.
9-в
параграф 35, 36(вивчити)вправа1 на ст.128
Бученко І.В.
9-В
Група Шимчук Н.О
Види й засоби міжфразового зв'язку(конспект).
РМ.Тези прочитаної науково-пізнавальної статті.
Шимчук Н.О.
Вайбер
Скайп
10-а
https://padlet.com/nataliiagunko12/app3hbuu6jee
Гунько Н. М.
10-б
виконати тести(відправлю на вайбер)
Бученко І.В.
11-а
тести
Кучеравлюк то Т.А.
Електронна пошта
[email protected]
11-б
1. https://docs.google.com/forms/d/1g7di_bEPRuovdgLcAkMEtJsIi2kaNlimSj2KQAc9IXQ/viewform?edit_requested=true
2.https://uk.padlet.com/nataliiagunko12/vze6do28i4pg
Гунько Н. М.
укр.літ
5-а
Прочитати Є.Гуцало "Лось"
Охріменко Л.В.
0930378583вайбер
5-б
ст.194№1-3,5,7,10письмово
Кучеравлюк Т.А.
Електронна пошта
[email protected]
6-а
https://uk.padlet.com/nataliiagunko12/tlmi8cm3l0w8
Гунько Н. М.
6-б
ст.187№5,7,8;ст.193№6,8,12 письмово
Кучеравлюк Т.А.
Електронна пошта
[email protected]
7-а
ст.205№2,4письмово
Кучеравлюк Т.А.
Електронна пошта
[email protected]
7-б
ст.224-235(повторити), виконати тести(на вайбері), завдання з будиночком на с.235
Бученко І.В.
8-а
ст.186№1-2 письмово
Кучеравлюк Т.А.
Електронна пошта
[email protected]
8-б
. https://padlet.com/nataliiagunko12/e3lknei8zkak
Гунько Н. М.
9-а
https://uk.padlet.com/nataliiagunko12/iiqn1qeqftlh
Гунько Н. М.
9-б
ст.228-249(конспект), завдання з будиночком на ст.243, виконати тести(на вайбері)
Бученко І.В.
9-в
ст. 224-249(конспект), завдання з будиночком на ст.243, виконати тести (на вайбері)
Бученко І.В.
10-а
https://padlet.com/nataliiagunko12/6opuhtquyyku
Гунько Н. М.
10-б
П.Г.Тичина.Збірка "Сонаттячні кларне
Шимчук Н.О.
11-а
Прочитати новелу Тютюнника
Характеристика образів
Кучеравлюк Т.А.
Електронна пошта
[email protected]
11-б
https://uk.padlet.com/nataliiagunko12/v58dwapslz4m
Гунько Н. М.
рос.
мова
5-а
Завдання в Мій клас.
Златіна А.П.
Мій клас
5-б
Https упр2google.com
Паламарчук Г.К
В гр.вайбера
6-а
1.Повторити параграфи 32-33,виконати вправу 313
2.Опрацювати параграф 34,виконати вправу 318
Блінова О.В.
1.https://classroom.google.com/c/NTU4MDEwMzk5MjZa
код jd2gd2o
2.Електронна пошта
[email protected]
6-б
1.Повторити параграф 50, виконати вправу 425
( 2 завдання)
2.Опрацювати параграф 51, виконати вправу 428
Блінова О.В.
1.https://classroom.google.com/c/NTU4MDQwMDM4MTla
код eowjgsa
2.Електронна пошта
[email protected]
3/zoom
eowjg
7-а
Опрацювати стор. 143,
зробити вправу 213 (I, II, III)
Федосенко I.С
Viber:
+38 096 906 37 55
7-б
Опрацювати т."написание наречий"завдання в 7р вайбер Паламарчук
Златіна А.П.
Скородинська Н.В.
Мій клас
8-а
1.Опрацювати параграф 34,виконати вправу 220
2.Опрацювати параграф 35,виконати вправу 225
(1 завдання)
Блінова О.В.
1.https://classroom.google.com/c/NTU4MDEwMzk3MjRa
код o6sr4ep
2.Електронна пошта
[email protected]
8-б
1.Опрацювати параграф 51 виконати вправу 267
( 1 завдання)
2.Скласти таблицю з прикладами уточнюючих обставин
3.Повторити теоретичний матеріал,виконати вправу 268
4.Виконати вправу 269
5. Виконати вправу 271
Стор266-268 опрацювати теорію письм.завдання в на гр вайбер Паламарчук
Блінова О.В.
ПаламарчукГ.К.
-------------
Скородинська Н.В
1.https://classroom.google.com/c/NTU4NzcyNzA1Mzda
код fszzzwe
2.Електронна пошта
[email protected]
Natalia210@і.ua
9-а
Опрацювати стр. 155.
зробити вправу 183
Федосенко I. С.
Viber:
+38 096 906 37 55
9-б
Скородинська Н.В.
Natalia210@і.ua
9-в
1.Опрацювати параграф 37,виконати вправу 223
2.Повторити теоретичний матеріал,виконати вправу 224
(1, 2 завдання)
Блінова О.В.
1.https://classroom.google.com/c/NTU4MDEwMzk5MDNa
код k6x36ob
2.Електронна пошта
[email protected]
10-а
Стор. 224 (дома)
Федосенко I. С.
Viber:
+38 096 906 37 55
10-б
Скородинська Н.В.
Natalia210@і.ua
11-а
Стор. 203, вправа 7
Стор. 205, вправа 10
Федосенко I. С.
Viber:
+38 096 906 37 55
11-б
Скородинська Н.В.
Natalia210@і.ua
літерат.
5-а
Письмова характеристика Тома і Гека.
Златіна А.П.
Вайбер
5-б
Стор 202-205 прочитати,переказувати, відповідати на пит.за змістом
Паламарчук Г.К.
6-а
1.Скласти конспект теоретичних знань,стор.161
2.Письмово відповісти на запитання (№1,3,6,13,14), стор.178
Блінова О.В.
1.https://classroom.google.com/c/NTU4MDEwMzk5MjZa
код jd2gd2o
2.Електронна пошта
[email protected]
6-б
1.Опрацювати матеріал підручника стор.197-201,письмово відповісти на запитання (№2,3,4)
2.Ознайомитися з матеріалом підручника стор.2201-204,намалювати туристичну листівку
Блінова О.В.
1.https://classroom.google.com/c/NTU4MDQwMDM4MTla
код eowjgsa
2.Електронна пошта
[email protected]
3/zoom
eowjg
7-а
Стор. 198, завдання 1 (письмово)
Федосенко I. С.
Viber:
+38 096 906 37 55
7-б
Прочитати"Останній листок",харак-ка образів твору
Паламарчук Г.К.
Вайбер urok
8-а
1.Прочитати казки М.Є.Салтикова-Щедріна
(за вибором)
2.Читати підручник стор.244-246, відповісти на запитання№7,
стор 247(письмово)
Блінова О.В.
1https://classroom.google.com/c/NTU4MDEwMzk3MjRa
код o6sr4ep
2.Електронна пошта
[email protected]
3/ zoom
8-б
"Міщанин-шляхтич",проблеми , образи
Паламарчук Г.К.
Вайбер.urok
9-а
Вивчити конспект (стор. 246 - 255)
Стор. 255, завдання 3 (письмово)
Федосенко I. С.
Viber:
+38 096 906 37 55
9-б
Скородинська Н.В.
Natalia210@і.ua
9-в
1.Підготувати повідомлення про символіку драми “Ляльковий дім”Г.Ібсена
2.Скласти характеристику образа Нори
Блінова О.В.
1.https://classroom.google.com/c/NTU4MDEwMzk5MDNa
код k6x36ob
2.Електронна пошта
[email protected]
10-б
Скородинська Н.В.
Natalia210@і.ua
11-б
Скородинська Н.В.
Natalia210@і
.ua
математалгебра
5-а
N1046,1048,1050,1052,1056,1058,1147,1148,1186,1197.
Шапетько Ю,Б.
Вайбер
Математика 5а
5-б
Збірник, с. 122, №236
Юрчук З.А.
6-а
N 1444 N1448
Мельник С. Ю.
[email protected]
6-б
N1444 N1448
Мельник С. Ю.
ж[email protected]
7-а
Завдання на дистанційній платформі”Мій клас”
Златіна С.М.
Вайбер
ZOOM
Мій клас
7-б
збірник, с. 105, за текстом КР №6, завдання 1, 2
Юрчук З. А.
8-а
п23 N779 N781
Мельник С. Ю.
[email protected]
8-б
збірник, с. 28, №157 (1,2,3)
Юрчук З. А
9-а
п.22, NN 22.8,22.10,22,12,ТЕСТ.
Шапетько Ю.Б.
Вайбер 9а+Дети
9-б
п.22, NN 22.8,22.10,22,12,ТЕСТ.
Шапетько Ю.Б.
Вайбер
9-в
п.22, NN 22.8,22.10,22,12,ТЕСТ.
Шапетько Ю.Б.
Вайбер
10-а
П41 N 41.2
Мельник С.Ю.
[email protected]
10-б
П36 N 36.3 N 36.6
Мельник С.Ю.
[email protected]
11-а
Завдання на дистанційній платформі”Мій клас”
Тести ЗНО
Златіна С.М.
Telegram
ZOOM
Мій клас
11-б
NN 14.3,14.5,14.7,14.11,14.18
Шапетько Ю.Б.
геоме
трія
7-а
Завдання на дистанційній платформі”Мій клас”
Златіна С.М.
Вайбер
ZOOM
Мій клас
7-б
збірник, с.24, №174, №175
Юрчук З.А.
8-а
П23 N 773 N 778
Мельник С.Ю.
[email protected]
8-б
збірник, с.28, №201 (друге завдання)
Юрчук З.А.
9-а
NN 6.17,6.19,6.24,6.36.
Шапетько Ю.Б.
9-б
NN 6.17,6.19,6.24,6.36.
Шапетько Ю.Б.
9-в
NN 6.17,6.19,6.24,6.36.
Шапетько Ю.Б.
10-а
П21 N 21.10 N 21.12
Мельник С.Ю.
[email protected]
10-б
П21 N21.10 NN21.12
Мельник С.Ю.
[email protected]
11-а
Завдання на дистанційній платформі”Мій клас”
Тести ЗНО
Златіна С.М.
Telegram
ZOOM
Мій клас
11-б
Розв'язати тести
Шапетько Ю.Б.
історія
Укр
5-а
Параграф 16. Стор. 113-119. Відповідати на питання під рубрикою “Оцініть себе”.
Шевченко З. М.
[email protected]
5-б
Параграф 16. Стор. 113-119. Відповідати на питання під рубрикою “Оцініть себе”.
Шевченко З. М.
[email protected]
6-а
Параграф 43. Стор. 139-140. Відповідати у тексті і кінці параграфа.
Шевченко З. М.
[email protected]
6-б
Параграф 43. Стор. 139-140. Відповідати у тексті і кінці параграфа.
Шевченко З. М.
[email protected]
7-а
Оганджанова Л. М.
[email protected]
Skype. Логін ludmila_oganjanova
7-б
Оганджанова Л. М.
[email protected]
Skype. Логін ludmila_oganjanova
8-а
Параграф 30 ст 229-234
Снегірьов В.В.
[email protected]
8-б
Параграф 30 ст 229-234
[email protected]
9-а
Параграф 24, завдання 11. Параграф 25, питання
Шевченко З. М.
[email protected]
9-б
Параграф 24, завдання 11. Параграф 25, питання
Шевченко З. М.
[email protected]
9-в
Параграф 24, завдання 11. Параграф 25, питання
Шевченко З. М.
[email protected]
10-а
Параграф 29, стор. 196.
Шевченко З. М.
[email protected]
10-б
Параграф 29, стор. 196.
Шевченко З. М.
[email protected]
11-а
Параграф 21ст 179-185
Снегірьов В.В.
[email protected]
11-б
Параграф 21ст 1
Снегірьов В.В.
[email protected]
Всесвт. Істор
7-а
Оганджанова Л. М.
[email protected]
7-б
Оганджанова Л. М.
[email protected]
8-а
Параграф 21ст 167-175
Снегірьов В.В.
[email protected]
8-б
Параграф 21ст 167-175
Снегірьов В.В.
[email protected]
9-а
Параграф 23, 24. Заповнити таблиці стор. 196, 204.
Шевченко З. М.
[email protected]
9-б
Параграф 23, 24. Заповнити таблиці стор. 196, 204.
Шевченко З. М.
[email protected]
9-в
Параграф 23, 24. Заповнити таблиці стор. 196, 204.
Шевченко З. М.
[email protected]
10-а
Параграф 21, стор. 115-116 письмові завдання
Шевченко З. М.
[email protected]
10-б
Параграф 21, стор. 115-116 письмові завдання
Шевченко З. М.
[email protected]
11-а
Параграф 18 ст 161-170
Снегірьов В.В.
[email protected]
11-б
Параграф ст 161-170
Снегірьов В.В.
[email protected]
англ.
5-а
Тема: Відпочинок на природі
1) ст. 163 вп. 3
2) ст. 163 вп. 4
3) ст. 167 вп. 2
Завдання виконувати ПІСЛЯ уроку онлайн!!!
Стегереску Н.В.
Viber
5-б
Тема: Відпочинок на природі
1) ст. 163 вп. 3
2) ст. 163 вп. 4
3) ст. 167 вп. 2
Завдання виконувати ПІСЛЯ уроку онлайн!!!
Стегереску Н.В.
Viber кл/к
6-а
Тема: Україна. Київ
1) ст. 138 вп. 2
2) ст. 140 вп. 6
Завдання виконувати ПІСЛЯ уроку онлайн!!!
Стегереску Н.В.
Viber кл/к
6-б
Тема: Україна. Київ
1) ст. 138 вп. 2
2) ст. 140 вп. 6
Завдання виконувати ПІСЛЯ уроку онлайн!!!
Стегереску Н.В.
Viber кл/к
7-а
WB p.96 Ex.5,6,7
Тема: Пасивний стан. Будова слів
Завдання: WB ст. 95 вп. 1, 2, 6, 8
Завдання виконувати ПІСЛЯ уроку онлайн!!!
Писана В.П.
Стегереску Н.В.
viber
[email protected]
Viber кл/к
7-б
Тема: Театр. Зворотні займенники
1) ст. 146 вп. 1
2) ст. 148 вп. 1
Завдання виконувати ПІСЛЯ уроку онлайн!!!
Стегереску Н.В.
Viber
8-а
Тема: Засоби масової інформації. Змішані часи
1) ст. 183 вп. 3
2) ст. 192 вп. 4
Завдання виконувати ПІСЛЯ уроку онлайн!!!
Стегереску Н.В.
Viber кл/к
8-б
Тема: Засоби масової інформації. Змішані часи
1) ст. 183 вп. 3
2) ст. 192 вп. 4
Завдання виконувати ПІСЛЯ уроку онлайн!!!
Стегереску Н.В.
Viber кл/к
9-а
карта Лондона ( проект “Маршрут визначними місцями Лондона”)
впр 5а стр 191
впр.7 стр 186-187 ( розповідати про Англію)
Писана В.П.
viber
[email protected]
9-б
карта Лондона ( проект “Маршрут визначними місцями Лондона”)
впр 5а стр 191
впр.7 стр 186-187 ( розповідати про Англію)
Писана В.П.
viber
[email protected]
9-в
карта Лондона ( проект “Маршрут визначними місцями Лондона”)
впр 5а стр 191
впр.7 стр 186-187 ( розповідати про Англію)
Тема: Великобританія
1) ст. 184 вп. 3
а) читання і усний переклад тексту;
б) позначити речення True або False (список речень див. в групі Вайбер).
2) ст. 192 вп. 2
Завдання виконувати ПІСЛЯ уроку онлайн!!!
Писана В.П.
Стегереску Н.В.
viber
[email protected]
Viber
10-а
Тема: Спорт
ст. 198 вп. 3
а) Підібрати кінцеве речення до кожного тексту;
б) Підтвердити висловлювання інформацією з текстів (список висловлювань див. в групі Вайбер)
Завдання виконувати ПІСЛЯ уроку онлайн!!!
Стегереску Н.В.
Viber
10-б
впр3,4 стр.216
Писана В.П.
viber
[email protected]
11-а
впр.6 стр.231 (письмово)
впр.5. стр 230-231 ( читати, перекладати)
Писана В.П.
viber
[email protected]
11-б
впр.6 стр.231 (письмово)
впр.5. стр 230-231 ( читати, перекладати)
Писана В.П.
viber
[email protected]
польс
5-а
5-б
6-а
6-б
11-б
географ.природ.
5-а
параграф41 учебник стр. 176-180.задание1-4.стр.180
Грищенко С.С.
5-б
параграф41 учебник стр. 176-180.задание1-4.стр.180
Грищенко С.С.
6-а
опрацювати пар 51,52. Практ. завданя у гугл-класі
Гордон С.Я.
6-б
опрацювати пар 51,52. Практ. завданя у гугл-класі
Гордон С.Я.
7-а
опрацювати пар 52,53. Практ. завданя у гугл-класі
Гордон С.Я.
7-б
опрацювати пар 52-56. Практ. завданя у гугл-класі
Гордон С.Я.
8-а
опрацювати пар 44,45. Практ. завданя у гугл-класі
Гордон С.Я.
8-б
опрацювати пар 49. Практ. завданя у гугл-класі
Гордон С.Я.
9-а
опрацювати пар 38. Практ. завданя у гугл-класі
Гордон С.Я.
9-б
опрацювати пар 38. Практ. завданя у гугл-класі
Гордон С.Я.
Google Classroom
9-в
опрацювати пар 38. Практ. завданя у гугл-класі
Гордон С.Я.
Google Classroom
10-а
опрацювати пар 39,40. Практ. завданя у гугл-класі
Гордон С.Я.
Google Classroom
10-б
опрацювати пар 39,40. Практ. завданя у гугл-класі
Гордон С.Я.
Google Classroom
11-а
опрацювати пар 26. Практ. завданя у гугл-класі
Гордон С.Я.
Google Classroom
11-б
опрацювати пар 26. Практ. завданя у гугл-класі
Гордон С.Я.
Google Classroom
біолог., осн.зд.
5-а
Основи здоров”я
Опрацювати с. 140-144
За допомогою крос-тесту, правил на с. 173 та порад
на с. 142 — 144 складіть пам’ятку безпечної поведінки з
незнайомцями.
Тільс Л.Ю.
[email protected]
5-б
Основи здоров”я
Опрацювати с. 140-144
За допомогою крос-тесту, правил на с. 173 та порад
на с. 142 — 144 складіть пам’ятку безпечної поведінки з
незнайомцями.
Тільс Л.Ю.
[email protected]
6-а
Основи здоров”я
Опрацювати с.162-167
відповісти на запитання письмово с. 162,164 ( 3 ситуації)
Зробити захисну маску ( чекаю фото )
https://www.youtube.com/watch?v=eP2XUfZQMac&feature=emb_logo
БІОЛОГІЯпараграф43.учебник стр. 191-192.задание на стр. 193. Зошит стр. 54-55(3,6,8)
Тільс Л.Ю.
Грищенко С. С.
[email protected]
6-б
Основи здоров”я
Опрацювати с.162-167
відповісти на запитання письмово с. 162,164 ( 3 ситуації)
Зробити захисну маску ( чекаю фото )
https://www.youtube.com/watch?v=eP2XUfZQMac&feature=emb_logo
БІОЛОГІЯ
параграф43.учебник стр. 191-192.задание на стр. 193. Зошит стр. 54-55(3,6,8)
Тільс Л.Ю.
[email protected]
7-а
Біологія
параграф47-48.учебник стр. 203-210. Зошит стр. 54
Гріщенко С.С.
7-А
основи зд.
опрацювати пар. 27. написати міні-твір “Я можу сказати “НІ”
7-б
параграф47-48.учебник стр. 203-210. Зошит стр. 54
Гріщенко С.С
8-а
Біологія
1)Опрацювати с.211-213.
виконати с. 213-214 Діяльність
виконати тест Google Classroom
ВНД та темперамент.pptx
PowerPoint
Мультипл_кац_йн_ представники тип_в темпераменту.avi
Видео
Презентация на тему: Типы высшей нервной деятельности
2) Опрацювати с. 215-217
виконати письмово с.217-218 Лабораторне дослідження за допомогою батьків.
вища нервова діяльнисть.mp4
Видео
Основи здоров”я
Опрацювати с. 133-138
виконати тест Google Classroom
Тільс Л.Ю.
[email protected]
Google Classroom
8-б
Біологія
Опрацювати с.211-213.
виконати с. 213-214 Діяльність
Google Classroom
ВНД та темперамент.pptx
PowerPoint
Мультипл_кац_йн_ представники тип_в темпераменту.avi
Видео
Біологія 8 клас. Типи вищої нервової діяльності. Властивості темпераменту.mp4
Видео
Опрацювати с. 215-217
виконати письмово с.217-218 Лабораторне дослідження за допомогою батьків.
вища нервова діяльнисть.mp4
Видео
Основи здоров”я
Опрацювати с. 133-138
виконати тест Google Classroom
Тільс Л.Ю.
[email protected]m
Google Classroom
9-а
Біологія
1. Опрацювати с. 212-214
виконати Діяльність с. 215
біорізноманіття.pptx
PowerPoint
Чому біорізноманіття настільки важливе [TED-Ed].mp4
Біологія
2) Опрацювати с. 216-218
виконати тест
тест віруси 9 кл — копия.docx
Word
віруси.pptx
PowerPoint
Вирусы- виды, устройство и способы заражения клетки.mp4
Видео
Звідки беруться нові віруси [Stated Clearly].mp4
Видео
як захиститися від коронавірусу.mp4
Видео
Основи здоров”я
Опрацювати с. 73-80
виконати тест Google Classroom
Тільс Л.Ю.
[email protected]
Google Classroom
51568
9-б
Біологія
1. Опрацювати с. 212-214
виконати Діяльність с. 215
біорізноманіття.pptx
PowerPoint
Чому біорізноманіття настільки важливе [TED-Ed].mp4
2) Опрацювати с. 216-218
виконати тест
тест віруси 9 кл — копия.docx
Word
віруси.pptx
PowerPoint
Вирусы- виды, устройство и способы заражения клетки.mp4
Видео
Звідки беруться нові віруси [Stated Clearly].mp4
Видео
як захиститися від коронавірусу.mp4
Видео
Основи здоров”я
Опрацювати с. 73-80
виконати тест Google Classroom
Тільс Л.Ю.
[email protected]
Google Classroom
9-в
Біологія
1. Опрацювати с. 212-214
виконати Діяльність с. 215
біорізноманіття.pptx
PowerPoint
Чому біорізноманіття настільки важливе [TED-Ed].mp4
2) Опрацювати с. 216-218
виконати тест
тест віруси 9 кл — копия.docx
Word
віруси.pptx
PowerPoint
Вирусы- виды, устройство и способы заражения клетки.mp4
Видео
Звідки беруться нові віруси [Stated Clearly].mp4
Видео
як захиститися від коронавірусу.mp4
Видео
Основи здоров”я
Опрацювати с. 73-80
виконати тест Google Classroom
Тільс Л.Ю.
[email protected]
Google Classroom
10-а
1) Опрацювати с.228-230
виконати Діяльність с. 230-231
трансплонтація.pptx
PowerPoint
YouTube
https://www.youtube.com/watch?time_continue=21&v=X_2kzlB4jLE&feature=emb_logo
трансплантація в Україні.mp4
Видео
2) Опрацювати с. 232-234
виконати Діяльність с.234-235
https://drive.google.com/open?id=1d6XxTZ6odRod9KHJvt-n-L3ntP3WtodU&authuser=1
Поділ клітин. Мітоз. Біологія 10 клас.mp4
Видео
Грищенко С. С.
10-б
1) Опрацювати с.228-230
виконати Діяльність с. 230-231
трансплонтація.pptx
PowerPoint
YouTube
https://www.youtube.com/watch?time_continue=21&v=X_2kzlB4jLE&feature=emb_logo
трансплантація в Україні.mp4
Видео
2) Опрацювати с. 232-234
виконати Діяльність с.234-235
виконати тест Google Classroom
https://drive.google.com/open?id=1d6XxTZ6odRod9KHJvt-n-L3ntP3WtodU&authuser=1
Поділ клітин. Мітоз. Біологія 10 клас.mp4
Видео
Тільс Л.Ю.
[email protected]
Google Classroom
11-а
Біологія
1. Опрацювати с. 204-206
виконати Діяльність ( Практична робота 3) с. 206-207
Червона книга України.mp4
Видео
Птахи Червоної книги.mp4
Видео
2) Опрацювати с.209-211
виконати тест Google Classroom
КОНЦЕПЦІЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ТА ЇЇ ЗНАЧЕННЯ.pptx
PowerPoint
Цілі сталого розвитку - ЕКОЛОГІЯ- огляд дня.mp4
Видео
Тільс Л.Ю.
[email protected]
Google Classroom
11-б
Біологія
1. Опрацювати с. 204-206
виконати Діяльність ( Практична робота 3) с. 206-207
Червона книга України.mp4
Видео
Птахи Червоної книги.mp4
Видео
2) Опрацювати с.209-211
виконати тест Google Classroom
КОНЦЕПЦІЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ТА ЇЇ ЗНАЧЕННЯ.pptx
PowerPoint
Цілі сталого розвитку - ЕКОЛОГІЯ- огляд дня.mp4
Видео
Тільс Л.Ю.
[email protected]
Google Classroom
хімія
7-а
Опрацювати параграф 21; Завдання для засвоєння матеріалу 3;4.Повторити тему "Кисень".https://naurok.com.ua/prezentaciya-koloobig-oksigenu-v-prirodi-ozon-problema-chistogo-povitrya-115902.html
Презентація "Колообіг Оксигену в природі. Озон. Проблема …
Рудько Н.В.
zoom, Вайбер 0982247900;пошта [email protected]
7-б
-параграф-21:
Зошит стр. 87-90
Грищенко.С.С
Вайбер
Скайп
8-а
Повторити класифікацію та назви оксидів,кислот ,основ та солей.https://sites.google.com/site/distancijnevivcennahimiie/oksidi/osnovi Основи - Дистанційне вивчення хімії
Опрацювати параграф 33; впр 2 ;3.Завдання для засвоєння матеріалу.
Рудько Н.В.
zoom Вайбер 0982247900;пошта [email protected]
8-б
Опрацювати параграф 29; вправи 226;228.https://sites.google.com/site/distancijnevivcennahimiie/oksidi/osnovi Основи - Дистанційне вивчення хімії
Рудько.Н.В.
zoom Вайбер 0982247900;пошта [email protected]
9-а
Повторити параграфи 31;32.Опрацювати параграф 33 вправи 240;241.: Основи - Дистанційне вивчення хімії @MIUI| https://sites.google.com/site/distancijnevivcennahimiie/oksidi/osnovi
Рудько Н.В.
zoom Вайбер 0982247900;пошта [email protected]
9-б
Повторити параграфи 31;32.Опрацювати параграф 33 вправи 240;241.: Основи - Дистанційне вивчення хімії @MIUI| https://sites.google.com/site/distancijnevivcennahimiie/oksidi/osnovi
Рудько Н.В.
zoom Вайбер 0982247900;пошта [email protected]
9-в
Повторити параграфи 31;32.Опрацювати параграф 33 вправи 240;241.: Основи - Дистанційне вивчення хімії @MIUI| https://sites.google.com/site/distancijnevivcennahimiie/oksidi/osnovi
Рудько Н.В
zoom Вайбер 0982247900;пошта [email protected]
10-а
Повторити тему: Оксигеновмісні сполуки . Опрацювати параграф 26 вправи 197.198 https://sites.google.com/view/allhemi/%D1%82%D0%B5%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8F/14-%D0%B0%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%B8
Рудько Н.В.
zoom Вайбер 0982247900;пошта [email protected]
10-б
Повторити тему: Оксигеновмісні сполуки . Опрацювати параграф 26 вправи 197.198
: Хімія - 14. Аміни @MIUI| https://sites.google.com/view/allhemi/%D1%82%D0%B5%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8F/14-%D0%B0%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%B8
Рудько Н.В.
Вайбер 0982247900;пошта [email protected]
11-а
Опрацювати параграф 31;248;250.Посмотрите, чем я поделился(-ась): Iнтерактивне навчання @MIUI| http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/hmya-11klas/14113-laboratorn-dosldi/25474-laboratorniyi-dosld-2-dosldzhennya-adsorbtsyino-zdatnost-aktivovanogo-vygllya-ta-analogchnih-lkarskih-preparatvПосмотрите,
Рудько Н.В.
zoom Вайбер 0982247900;пошта [email protected]
11-б
Опрацювати параграф 31;248;250.Посмотрите, чем я поделился(-ась): Iнтерактивне навчання @MIUI| http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/hmya-11klas/14113-laboratorn-dosldi/25474-laboratorniyi-dosld-2-dosldzhennya-adsorbtsyino-zdatnost-aktivovanogo-vygllya-ta-analogchnih-lkarskih-preparatvПосмотрите,
Рудько Н.В.
zoom Вайбер 0982247900;пошта [email protected]
інформатика
5-а
Домашнє завдання на сторінці classroom.com
Бойко О.І.
Побережець О.В.
5-б
Домашнє завдання на сторінці classroom.com
5-а
Домашнє завдання на сторінці classroom.com
6-а
Домашнє завдання на сторінці classroom.com
Бойко О.І.
Побережець О.В.
6-б
Домашнє завдання на сторінці classroom.com
Бойко О.І.
Побережець О.В.
7-а
Домашнє завдання на сторінці classroom.com
Бойко О.І.
Побережець О.В.
7-б
Домашнє завдання на сторінці classroom.com
Бойко О.І.
Побережець О.В.
8-а
Домашнє завдання на сторінці classroom.com
Бойко О.І.
Побережець О.В.
8-б
Домашнє завдання на сторінці classroom.com
Бойко О.І.
9-а
Домашнє завдання на сторінці classroom.com
Бойко О.І.
Побережець О.В.
9-б
Домашнє завдання на сторінці classroom.com
Бойко О.І.
Побережець О.В.
9-в
Домашнє завдання на сторінці classroom.com
Бойко О.І.
10-а
Домашнє завдання на сторінці classroom.com
Бойко О.І.
10-б
Домашнє завдання на сторінці classroom.com
Бойко О.І.
Побережець О.В.
11-а
Домашнє завд
ання на сторінці classroom.com
Бойко О.І.
Побережець О.В.
11-б
Домашнє завдання на сторінці classroom.com
Бойко О.І.
Побережець О.В.
праця, технологія
5-а
Виготовлення великодньої витинанки
Фролова Л.М.
фото готових робіт висилати на Вайбер 0974062078
5-б
Виготовлення великодньої витинанки
Фролова Л.М.
фото готових робіт висилати на Вайбер 0974062078
6-а
Виготовлення великодньої витинанки
Фролова Л.М.
фото готових робіт висилати на Вайбер 0974062078
6-б
Виготовлення великодньої витинанки
Фролова Л.М.
фото готових робіт висилати на Вайбер 0974062078
7-а
Виготовлення великодньої витинанки
Фролова Л.М.
фото готових робіт висилати на Вайбер 0974062078
7-б
Виготовлення великодньої витинанки
Фролова Л.М.
фото готових робіт висилати на Вайбер 0974062078
8-а
Робота над проектом
Фролова Л.М.
фото готових робіт висилати на Вайбер 0974062078
8-б
Робота над проектом
Фролова Л.М.
фото готових робіт висилати на Вайбер 0974062078
9-а
Робота над проектом
Фролова Л.М.
фото готових робіт висилати на Вайбер 0974062078
9-б
Робота над проектом
Фролова Л.М.
фото готових робіт висилати на Вайбер 0974062078
9-в
Робота над проектом
Фролова Л.М.
фото готових робіт висилати на Вайбер 0974062078
10-а
Робота над проектом
Фролова Л.М.
фото готових робіт висилати на Вайбер 0974062078
10-б
Робота над проектом
Фролова Л.М.
фото готових робіт висилати на Вайбер 0974062078
11-а
Робота над проектом
Фролова Л.М.
фото готових робіт висилати на Вайбер 0974062078
11-б
Робота над проектом
Фролова Л.М.
фото готових робіт висилати на Вайбер 0974062078
мистецтво
9-А
9-б
9-в
ОТМ
5-А
Урок-презентація “Казкотерапія” та релакс малювання для 5 класів
Потоцька Т.С.
[email protected]
вайбер група класу
5-Б
Урок-презентація “Казкотерапія” та релакс малювання для 5 класів
Потоцька Т.С.
[email protected]
вайбер група класу
6-а
Урок-презентація “Казкотерапія” та релакс малювання для 6 класів
Потоцька Т.С.
[email protected]
вайбер група класу
6-б
Урок-презентація “Казкотерапія” та релакс малювання для 6 класів
Потоцька Т.С.
[email protected]
вайбер група класу
7-а
Урок-презентація “Казкотерапія” та релакс малювання для 7 класів
Потоцька Т.С.
[email protected]
вайбер група класу
7-Б
Урок-презентація “Казкотерапія” та релакс малювання для 7 класів
Потоцька Т.С.
[email protected]
вайбер група класу
астрономія
11-а
Стор.96-98 читати; стор. 98 контрольні запитання письмово;
Виконати тест з автоматичною перевіркою.
Золотарьова О.В.
[email protected]
Viber 0931965859
11-б
Стор. 96-98 читати; стор. 98 контрольні запитання письмово;
Виконати тест з автоматичною перевіркою.
Золотарьова О.В.
[email protected]
Viber 0931965859
фізика
7-а
параграф 22, 23, вправи після параграфів. Надіслано 2 ТЕСТИ
Чаркіна Н.Г.
[email protected]
7-б
Параграф 29 конспект; Впр. 28(1,2,3), 29(1,2,4); стор.192 тест розв'язати.
https://youtu.be/Ag2J0WkHr2o
https://youtu.be/EqB1RUSjMUs
https://youtu.be/Zk4S9_PMw0w
https://youtu.be/kmWLebc71XM
Золотарьова О.В.
[email protected]
Viber 0931965859
8-а
Повторити параграфи 24-28 надіслано 5 ТЕСТІВ
Чаркіна НГ
[email protected]
8-б
Повторити параграфи 24-28 надіслано 5 ТЕСТІВ
Чаркіна Н.Г.
[email protected]
9-а
Параграф 35(3,4),36; Впр.35(1,6)
Контрольна робота на Viber.
https://youtu.be/Hw63uhbTXYc
https://youtu.be/RDSKPaF3Wzc
https://youtu.be/fNikTMYXSFQ
https://youtu.be/PxAAkiUsSUM
Золотарьова О.
[email protected]
Viber 0931965859
9-б
Параграф 35(3,4),36; Впр.35(1,6)
Контрольна робота на Viber.
https://youtu.be/Hw63uhbTXYc
https://youtu.be/RDSKPaF3Wzc
https://youtu.be/fNikTMYXSFQ
https://youtu.be/PxAAkiUsSUM
Золотарьова О.В.
[email protected]
Viber 0931965859
9-в
Параграф 35(3,4), 36; Впр.35(1,6)
Контрольна робота на Viber
https://youtu.be/Hw63uhbTXYc
https://youtu.be/RDSKPaF3Wzc
https://youtu.be/fNikTMYXSFQ
https://youtu.be/PxAAkiUsSUM
Золотарьова О.В.
[email protected]
Viber
10-а
Параграф 37,38 конспект; Впр.37(1,2,3);
Тест на Viber.
https://youtu.be/O2G8wKOmszY
https://youtu.be/nB5sNon-lS4
https://youtu.be/D9Vi7qw-muA
https://youtu.be/llWHj-dYN0A
https://youtu.be/KrMdr4RcXqg
Золотарьова О.В.
[email protected]
Viber 0931965859
10-б
Параграф 37,38 конспект;
Впр.37(1,2,3);
Тест на Viber.
https://youtu.be/O2G8wKOmszY
https://youtu.be/nB5sNon-lS4
https://youtu.be/D9Vi7qw-muA
https://youtu.be/llWHj-dYN0A
https://youtu.be/KrMdr4RcXqg
Золотарьова О.В.
[email protected]
Viber 0931965859
11-а
Параграфи 38,39 конспекти. Контрольны питания стор.223, 229; Впр. 38(1,2,5), 39(1,2,4).
https://youtu.be/IcTJ6Buf5JI
https://youtu.be/VGCQnhrufH0
ЗолотарьоваО.В.
[email protected]
Viber 0931965859
11-б
Параграфи 38,39 конспекти. Контрольні питання стор.223, ,229, Впр. 38(1,2,5), 39(1,2,4).
https://youtu.be/IcTJ6Buf5JI
https://youtu.be/VGCQnhrufH0
Золотарьова О.В.
[email protected]
Viber 0931965859
фіз-ра
5-а
5-б
6-а
6-б
7-а
Футбол.Правила гри.Комплекс ЗРВ.
Дяченко В.В.
[email protected]
0971540588
7-б
8-а
Футбол. Суддівство гри.Вправи для розвитку координації.
Дяченко В.В.
[email protected]
0971540588
8-б
9-а
Легка атлетика. Змагання з легкої атлетики в бігу на короткі дистанції.
Дяченко В.В.
dacenkoslava
[email protected]
0971540588
9-б
Легка атлетика. Змагання з легкої атлетики в бігу на короткі дистанції.
Дяченко В.В.
dacenkoslava
[email protected]
0971540588
9-в
Легка атлетика. Змагання з легкої атлетики в бігу на короткі дистанції.
Дяченко В.В.
[email protected]
0971540588
10-а
Легка атлетика. Суддівство змагань зі стрибків в довжину.
Дяченко В.В.
[email protected]
0971540588
10-б
11-а
11-б
Легка атлетика. Параолімпійський рух на сучасному етапі.
Дяченко В.В.
[email protected]
0971540588
громад.ос.
10-А
Розділ 6. Тема 2. Письмове завдання
Шевченко З.М.
[email protected]
10-Б
Розділ 6. Тема 2. Письмове завдання
Шевченко З.М.
[email protected]
ЗВ/МПС
10-а
Оцінювання загального стану потерпілого.Оцінювання рівня свідомості;перевірка наявності дихання і серцебиття.Шок.Види шокуhttps://selidovo-rada.gov.ua/novini/otsinka-stanu-poterpilogo-dlya-nadannya-pershoji-dolikarskoji-dopomogi
Оцінка стану потерпілого для надання першої долікарської …
https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D0%BE%D0%BA_(%D0%BC%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D1%86%D0%B8%D0%BD%D0%B0)
Шок (медицина) — Вікіпедія
Рудько Н.В
zoom Вайбер 0982247900;пошта [email protected]
10-
А,Б
Основи цивільного захисту. Основні засоби захисту населення в надзвичайних ситуаціях.
Дяченко В.В.
[email protected]
0971540588
11-
А,Б
Домедична допомога. Алгоритм з надання домедичної допомоги в секторі укриття.
Дяченко В.В.
[email protected]
0971540588
10-б
Оцінювання загального стану потерпілого.Оцінювання рівня свідомості;перевірка наявності дихання і серцебиття.Шок.Види шокуhttps://selidovo-rada.gov.ua/novini/otsinka-stanu-poterpilogo-dlya-nadannya-pershoji-dolikarskoji-dopomogi
Оцінка стану потерпілого для надання першої долікарської …
https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D0%BE%D0%BA_(%D0%BC%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D1%86%D0%B8%D0%BD%D0%B0)
Шок (медицина) — Вікіпедія
Рудько Н.В.
zoom Вайбер 0982247900;пошта [email protected]
11-а
Догляд за хворими з гострими захворюваннями органів дихання.https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-ina-temu-doglad-za-hvorimi-z-urazennami-dihalnoi-sistemi-21476.html
Рудько Н.В.
zoom Вайбер 0982247900;пошта [email protected]
11-б
Посмотрите, чем я поделился(-ась): Презентація до уроку іна тему: "Догляд за хворими з ураженнями дихальної системи" https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-ina-temu-doglad-za-hvorimi-z-urazennami-dihalnoi-sistemi-21476.html
Рудько Н.В.
zoom Вайбер 0982247900;пошта [email protected]